در مرحله تدوین ماموریت شخصی، یکی از مولفه هایی که باید مورد توجه قرار دهید، عرصه ارتباطات اجتماعی است.
مواردی مانند پیوندهای کاری، پیوند زناشویی و پیوندهای دوستی و همدلی در این دسته قرار می گیرد.
برخی اهداف توجه به عرصه ارتباطات می توانند موارد زیر باشند:
استفاده از انرژیهای موجود در جمع، دوری از درون گرایی و تک روی و استفاده از اطلاعات دیگران است.
افرادی که با آنان مرتبط هستید باید همه این چهار گروه را دربرگیرند:
دوستان مشوق
رفیقان منتقد
رقیبان مخالف
دشمنان کارامد!!
آری! باید ارتباطتان را با دشمنان کارامدتان نیز تعریف و حفظ کنید!